برنامه ریزی درسی کنکور برای دانش آموزان رشته ریاضی
نوشته شده توسط : استاد سلام

برنامه ریزی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در هر مقطعی است زیرا شما برای رسیدن به اهدافتون نیاز به مسیر راه دارید و هر چقدر بیش تر بر مسیر تسلط داشته باشید به هدف نزدیک تر می شوید.

ما برای شما دانش آموزان رشته ریاضی برنامه درسی در نظر گرفتیم تا مسیر راه را همیشه داشته باشید. حالا با این برنامه شما می فهمید کجای راه هستید و برنامه زمانبندی تخصصی که به آن نیاز دارید چیست مانند این که در روز چقدر برای هر درسی زمان صرف می کنید، این زمان بین چه درس هایی پخش می شود، چه زمان هایی برای خواندن دروس حل کردنی مناسب است و چه زمان هایی برای دروس حفظی، چه درس هایی را نباید پشت هم بخوانید، .چقدر میان هر درسی فاصله برای استراحت دارید و در نهایت در هفته چقدر به استراحت کلی نیاز دارید.

تمام این برنامه ریزی باعث میشه تا شما عملکرد درسیتون بالا بره و نتیجه خیلی بهتر داشته باشید، اگر از تمام بچه های موفق کنکور بپرسید اولین قدمی که برای  کنکور برداشتید چی بود ؟  بدون شک جوابشون برنامه ریزی است.

هزینه برنامه 4 هزار تومن است و یک فایل زیپ شده و با فرمت ورد و فرمت JPEG است. یکی از فرمت های JPEG  برنامه خالی است که شما با خط خودتون بنویسید و حتی پرینت بگیرید و هر جایی که که در روز براتون بهترین یادآوری را دارد قرار دهید.

این برنامه درسی هفتگی شماست تا ما برنامه سالینه برای همه مقاطع  دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و بچه های کنکور هم براتون بزاریم. و همچنین مشاوره تحصیلی 

شما هم از الان اولین قدم را در راه رسیدن به رویاتون برداشتید.

برای دریافت لینک برنامه ریزی درسی استاد سلام برای رشته ریاضی روی گزینه پایین کلیک کنید :       

فایل رشته ریاضی  





:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی , هزینه تدریس خصوصی , کلاس آنلاین , کلاس مجازی , تدریس خصوصی ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: